Prelistavanje

Prelistavamo zajedno najinteresantnije teme

Zanimljivo

Vaš vodič za odabir savršenog parfema, birate li bočicu ili ono što je u njoj?

Kada uđete u radnju sa parfemima, ono što vas privuče da neki probate delom zavisi i od boce u kojoj se parfem nalazi. Ukoliko nemamo baš određenu vrstu koju tražimo, instiktivno nam pažnju okupira neka naša omiljena boja ili dizajn bočice. Dovoljno je da zaključimo da je, naravno, važno pre svega ono što je u boci, ali i ono u čemu je parfem. Koji je značaj ambalaže u svetu parfema i koliko ona može doprineti da se jedan parfem bolje prodaje?

Ambalaža je nešto što prenosi poruku i komunicira sa kupcem

Ambalaža nekog proizvoda pored one osnovne uloge da neki proizvodi moraju biti upakovani u nešto da bi se zaštitili i bezbedno transportovali, služi i kao veoma moćno oružje u rukama marketinških stručnjaka. Ili, dizajneri ih tako osmišljavaju da imaju veliku ulogu u kasnijim prodajnim aktivnostima. Nesumnjiv je uticaj bočica parfema na naš celokupni utisak o njemu, te ga kreatori koriste i kao način da prenesu određenu poruku kupcu, odnosno gađaju određenu ciljnu grupu. Ako se zagledate u neku rekamu za parfem na bilbordu, ili na neku video reklamu, u njoj se uglavnom koristi neka karakterna osobina koja treba da privuče kupca, bilo time što se sa njom poistovećuje, bilo time što bi želeo da njome ovlada.

Verace eros – neponovljive mirisne note u elegantnoj bočici

Jedan od sigurnih izbora koji kupac može napraviti prilikom kupovine parfema jete versace eros – i to je opcija koja nijednog muškarca, ali ni ženu ne možeostaviti ravnodušnim. Versace parfemi su prepoznatljivi upravo po toj upečatljivosti koja ima svoju ciljnu grupu, a koja ne voli prenaglašenost već onu odmerenu ali efektnu notu. Ipak, ono što ovi parfemi jednostavno stavljaju kao prioritet jeste njihova postojanost i kvalitet, kao i neodoljive i gotovo vanvremenske note.

Verace Eros, novi mirisni hit na tržištu parfema, očarava svojom neponovljivom aromom koja spaja klasičnu eleganciju s modernim akcentima. Ova jedinstvena kreacija, smeštena u sofisticirano dizajniranu bočicu, predstavlja savršenu harmoniju između tradicije i inovacije. Bogatstvo mirisnih nota koje se prepliću u Verace Erosu stvara jedinstven olfaktorni potpis, čineći ga idealnim izborom za one koji žele istaci svoju ličnost. Od prvih citrusnih iskri, preko cvetnih srčanih nota, do dubokih, senzualnih tragova u bazi, Verace Eros je izraz luksuza i prefinjenosti. Ovaj parfem ne samo da obogaćuje lični stil, već postaje i nezaboravni deo svakodnevnih trenutaka, ostavljajući trag neodoljivog šarma gdje god se pojavi.

Šta kažu istraživanja – koliko izgled bočice doprinosi tome da se neki parfem bolje prodaje?

Kada se radi o istraživanjima o tome koji je uticaj dizajna ambalaže parfema na veću potražnju, rezutati, kao što se moglo pretpostaviti, zavise od više faktora. Tačnije, to umnogome zavisi od toga kog je uzrasta kupac, da li je muškarac ili žena, kao i da li bira parfem za sebe ili za drugog. Uticaj izgleda bočice se na neki način može posmatrati kao i prvi utisak kada upoznajemo neku osobu – on ne mora biti tačan kasnije ali mora da postoji i donekle da odredi naš stav. Tako da, kada vidimo bočicu parfema, stičemo neki utisak koji je kasnije neodvojiv od mirisa koji je u boci.Studije su otkrile da potrošači često donose odluke o kupovini parfema na temelju vizuelnog privlačenja bočice, čak i pre nego što isprobaju sam miris. Ovaj fenomen, poznat kao ‘vizuelni marketing‘, naglašava kako estetski dizajn može uticati na percepciju kvalitete i luksuza proizvoda. Zanimljivo je da dizajneri bočica koriste razne taktike, poput upotrebe jedinstvenih oblika, boja i materijala, kako bi stvorili emocionalnu povezanost s potrošačima. Ovo istraživanje podstiče brendove da rade  na  dizajnu bočica, ističući da izgled igra jednako važnu ulogu kao i sam miris u privlačenju i zadržavanju kupaca.