Savet za firme: Kvalitetnija usluga za veći profit

Da bi bila uspešna, firma mora da ponudi kvalitetan proizvod, ali bez adekvatne usluge profit pada i ne ostvaruje se maksimalna korist.

Nije dovoljno samo angažovati radnu snagu, potrebno je i organizovati ih, ali i uvesti inovacije koje će pomoći da klijenti budu zadovoljni i izaberu vaše poslovanje iznad drugih, a to je samo deo usluge koja uvećava prihode.

Kako pružiti bolju uslugu? Koji segmenti su važni i mogu se unaprediti?

Kvalitetnija usluga tokom prodaje proizvoda

Prodavci su ključan deo pravilnog prezentovanja proizvoda i od njih zavisi koliko će kupac biti informisan i podstaknut na kupovinu. Svi smo se susreli sa radnjama u kojima smo dobili na neočekivano dobru uslugu prodavaca koji imaju iskustvo, znanje i veštinu komunikacije što vam olakša kupovinu.

Kupac mora da bude uslužan, ljubazan, ali nenametljiv, ne sme da bude dosadan, ali uvek na usluzi. Kupci ne vole da prodavac hoda za njima i posmatra odabir, ali vole kada im je blizu da pojasni svaku odluku.

Deluje teško objediniti sve osobine, ali je itekako moguće platiti stručnije zaposlene, obučiti ih i podstaći da se ponašaju primerenije.

Osim toga, u kvalitetniju uslugu spada i usluga nakon kupovine – pomoć pri pakovanju i nošenju namernica, besplatnu dostavu ili neku sličnu uslugu u skladu sa svojim poslovanjem, a koja će značiti svima.

Google pay – efikasnija prodaja donosi veći profit

Google pay je nova usluga koja obuhvata beskontaktno plaćanje putem telefona i više je nego dobrodošla kao unapređen način plaćanja koji odgovara i kupcima i prodavcima tj. firmi.

Reč je o jedinstvenom načinu koji omogućava da se kartice formiraju u digitalnom obliku i smeste u telefon. Uz Google pay kartice su čist višak, a telefon je sasvim dovoljan za svako plaćanje.

Klijenti samo prinesu telefon terminalu i uplata je registrovana, nema potrebe da se račun potpisuje ili ukucava PIN kod. To znači veći broj transakcija i veći broj mušterija koje su uslužene za isti vremenski period, a pošto to odgovara i kupcima sigurno je da će prodaja i iz ovog razloga porasti.

Kako vreme prolazi Google pay će biti sve zastupljeniji pa je bi trebalo iskoristiti šansu i biti prvi što bi podstaklo kupce da i na ovaj način dođu kod vas.

Lokacijski uslovi prodaje

Izuzetno je važna lokacija– na kojem mestu se nalazi lokal prodaje, da li poseduje parking mesto, koliko je teško doći do njega i koliko je prostran i organizovan za kupovinu.

Ovakvi prostori su u startu skuplji i za kupovinu i za iznajmljivanje, ali pružaju jedinstvene prednosti koje će kroz bolju uslugu pružiti mogućnost za dolazak većeg broja kupaca, a samim tim i profit.

Upravo zbog svega toga ovakve prostore bi trebalo obezbediti što pre i planirati ih, ako ne u samom startu od otvaranja, onda čim to prihod bude dozvolio.

Kvalitetan proizvod i atraktivna delatnost je važna, ali nije presudna za uspeh u poslu. Mnogo toga zavisi i od umešnosti prodavaca, od inovacija kakav je Google pay, ali i opštih uslova koje zavise od lokacije lokala i uslova koje on nudi.

Rezultati svih nastojanja će se odraziti kroz uspeh koja će biti vidljivija kako kroz rezultate tako i kroz ostvarenu profit.